Ascendia înseamnă 9 țări, peste 1100 ore de cursuri educaționale, peste 8000 de elemente de eLearning interactive.

În spatele cifrelor suntem o echipă de oameni entuziaşti, unii dintre noi tineri şi creativi, alţii cu o bogată experienţă în eLearning, modelare 3D şi grafică computerizată. Suntem 27 acum și creştem.

Scopul nostru…

… este să găsim cele mai provocatoare proiecte în educație.  Tehnologia evoluează rapid. Reuşim să ne menţinem la zi colaborând în cadrul echipelor dinamice pe care le formăm în jurul proiectelor. Împărtăşim experienţa noastră celor din jur şi împreună ne focalizăm pe rezultate.

Ne mândrim cu proiectele noastre:

  • Colecţia EduTeca, Seria Anotimpurile – 14 aplicații cu jocuri educaţionale pentru copii preşcolari
  • peste 500 de ore de cursuri educaţionale pentru şcoală generală şi liceu
  • eContent pentru corporaţii sau alte instituţii
  • Aplicaţii pe iStore
  • Aplicaţii pe Android Market

Având în vedere că eLearningul înseamnă o sumă de tehnologii de ultimă oră, realizăm cu uşurinţă orice alte proiecte IT precum software, webdesign şi aplicatii pentru mobile.

Arie de expertiză:

  • cursuri eLearning, în mod special cursuri conforme cu standardele SCORM 2004 şi AIC 
  • aplicaţii interactive (modelare 3D, simulări virtuale, modele ştiinţifice, laboratoare virtuale)
  • motoare de jocuri multiplayer, sincron sau de strategie pe ture
  • prezentări multimedia (video, sunet, interactivitate, simulări 3D)
  • aplicaţii şi portaluri web
  • aplicaţii pentru device-uri mobile (smartphone & tablete)

Arta…

…se regăseşte în toate proiectele noastre întruchipând diverse forme. O poţi desluşi în personajele virtuale cu care interacţionează copiii, o poţi vedea în interfeţele ergonomice ale paginilor web, al programelor sau aplicaţiilor mobile cu care interacţionezi. Rolul designului grafic este acela de a facilita fluxurile de informaţii generate de produsele noastre.

Cercetare şi dezvoltare

ASCENDIA a dezvoltat mai multe proiecte de Cercetare şi Dezvoltare (R&D) atât prin resurse proprii cât şi ca rezultat al unor colaborări. Rezultatul lor a fost un set de tehnologii şi librării de software. Câteva exemple sunt:

  • MathML Render – componentă software care permite aplicaţiilor dezvoltate în Adobe Flash să afişeze formule matematice în mediul online
  • SENFBK – o librărie software care permite produselor de eLearning adresate copiilor cu nevoi speciale să redea un feedback granular

Premii

Expertiza companiei a fost recunoscută prin nominalizarea Ascendia ca reprezentant al României la World Summit Award, ediţia 2011 cu o aplicaţie de astronomie.

CLIENTS


Programul Operațional Competitivitate 2014 – 2020

“SERVICII INOVATIVE PENTRU PUBLICAREA, EDITAREA, CONSULTAREA ȘI GESTIUNEA ONLINE A MANUALELOR ȘCOLARE”

- Proiect co-finanțat din Fondul European de Dezvoltare regională prin Programul Operațional Competitivitate 2014 – 2020

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe co-finanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi
www.fonduri-ue.ro


Programul Operaţional Sectorial
"Creşterea Competitivităţii Economice"
"Investiţii pentru viitorul dumneavoastră"

CREŞTEREA PRODUCTIVITĂŢII ASCENDIA DESIGN S.R.L. PRIN ACCES LA BROADBAND ŞI ECHIPAMENTE TIC PERFORMANTE

- proiect co-finanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională -
- perioadă implementare 12.2012 - 04.2013 -

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe co-finanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi
www.fonduri-ue.ro

Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României